چند نکته ويژه کاربران پيام کوتاه

کاربرمحترم با توجه به احتمال برخي ابهامات در نحوه ارسال پيامک براي شما، نکاتي چند جهت اطلاع و رعايت اعلام مي گردد.دقت و رعايت موارد ذيل موجب ارسال مطلوب پيامک شما خواهد شد:

1-هميشه از مرورگر فايرفاکس يا گوگل چروم استفاده نمائيد.

2-قبل از وارد شدن به پنل، متن پيام خود را در  فايلword تايپ کرده و انرا کپي کرده و سپس وارد پنل شده و در سريعترين زمان ممکن با دقت لازم ارسال نمائيد.(اين اقدام موجب ميشود که شما در سريعترين زمان ممکن ارسال نمائيد.شما هرچقدر در سيستم(پنل) مدت زمان زيادي را سپري نمائيد احتمال قطع و وصلي سامانه پيامک شما وجود دارد و احتمال دارد پيامک شما ناقص و يا با تاخير و يا به گوشي نرسد.

3-قبل از ارسال پيامک ، بصورت گروهي پيام مورد نظر را براي 3الي4 نفر همراه اول ارسال و تست نمائيد سپس ارسال انجام شود.(ايجاد يک گروه در دفترچه تلفن تحت عنوان تست موجب تسهيل در کار خواهد شد(اگر پيام به گوشي نرسيداحتمال دارد کلمه اي در جمله شما از طرف همراه اول فيلتر شده باشد)

4- هر وقت اينترنت شما کاهش سرعت داشت از ارسال پيامک اجتناب شود.

5-زمان هايي چون:اعياد/شهادتها/انتخابات/و برخي مناسبت هاي خاص ممکن است در سطح کشور ترافيک ارسال پيامک وجود داشته باشد.لذا احتمال اختلال در اين ايام از طرف مخابرات وجود دارد و شرکت در اينگونه موارد هيچگونه تعهدي مبني بر سالم رسيدن پيامک شما به مقصد ندارد.

6-اگر يک يا ...پيامک شما فرضا به گوشي نرسد شارژ کسر خواهد شد و قبل از اينکه از شما کسر شود از شارژ شرکت پيام سراي ليان ارتباط کسر خواهد شد فلذا قابل برگشت نيست فقط پيامکهايي که در ليست سياه قرار دارند شارژ برگشت خواهد خورد.(ليست سياه چيست؟شماره تلفن هاي همراه اولي که هيچگونه پيامک تبليغاتي از شماره هاي 1000/2000/3000/5000 دريافت نمي کنند.)

7-شرکت در فواصل مختلف برحسب کارکرد کاربر ممکن است برخي خسارات را برگشت دهد.(از موجودي خودش نه اينکه مخابرات اين شارژ را برگشت ميدهد)

8- سرعت پيامک هيچ ربطي به شرکت ندارد و نحوه ارسال به اپراتور مورد نظر برمي گردد، فلذا اندسته از پيام هايي که نياز به وصول در زمان خاصي دارد را با نهايت دقت و حساسيت انجام دهيد.مثال:دعوتنامه/ارسال پيام ترحيم  تسليت و...

9- تمامي موارد فوق در همه شرکت هاي پيام کوتاه وجود دارد و همه کاربران در کل کشور با هر شرکت و با هر اپراتوري که فعاليت ميکنند بايد رعايت نمايند.

10- شرکت همراه اول مدتي است در نظر دارد تعرفه پيامک را افزايش دهد ولي با مخالفت سازمان تنظيم مقررات راديويي مواجه است.همين مسئله موجب اختلال در ارسال خطوط 2000/3000/5000 و گاها 1000 گرديده است.فلذا تاکيد موکد مي گردد قبل از ارسال تست کرده وسپس ارسال انبوه نمائيد. شرکت پيام سراي ليان ارتباط هيچگونه تعهدي در اين خصوص را نمي پذيرد.